سوالات متداول

سام سرویس قبل و بعد از اعزام تکنسین، توسط پشتیبانی بر سرویس کاران نظارت دارد، علاوه بر این تکنسین‌های سام از دانش فنی و تجربه کافی برخوردارند و از فیلترهای اخلاقی لازم عبور کرده‌اند.

بله. فقط در صورتی که امکان تعمیر دستگاه در منزل وجود نداشته باشد، ممکن است به کارگاه منتقل شود.

اولویت ما همیشه ارائه بهترین کیفیت با منصفانه ترین قیمت هاست. تمامی هزینه‌های دریافتی تحت نظارت و کنترل مجموعه تعیین می شود و حدود قیمت قبل از شروع کار به شما اعلام می شود.

بعد از هماهنگی شما با مجموعه، تکنسین مطابق با بازه زمانی که اعلام کرده‌اید به منزل شما اعزام می شود. همچنین ساعاتی قبل از مراجعه نیز جهت اطمینان از حضورتان در منزل، با شما تماس گرفته خواهد شد.

"الزامی" indicates required fields